Ustaw menu w panelu administracyjnym

Podstawy pracy ze zdrowiem psychicznym uczniów i uczennic

1068 - UCZESTNICY SZKOLENIA

Wprowadzenie do tematyki zdrowia psychicznego. Wsparcie w rozwoju kompetencji miękkich jako sposobu na ochronę zdrowia psychicznego i poprawy dobrostanu psychicznego dzieci i młodzieży, w tym umiejętności komunikacji społecznej i wewnętrznej.

Program Szkolenia

Część 1. Wprowadzenie pojęć. Zdrowie psychiczne jako ważny element zdrowia
Definicja zdrowia psychicznego 00:00:00
Zdrowie psychiczne i choroby psychiczne – wyzwanie globalne 00:00:00
Zdrowie psychiczne a zdrowie fizyczne 00:00:00
Promocja a profilaktyka zdrowia psychicznego 00:00:00
Rola szkoły w działaniach na rzecz zdrowia psychicznego 00:00:00
Kultura i klimat szkoły jako elementy wpływające na uczniów i uczennice 00:00:00
Kultura i klimat szkoły – czynniki ryzyka dla zdrowia psychicznego 00:00:00
Kultura i klimat szkoły – czynniki wspierające zdrowie psychiczne uczniów i uczennic 00:00:00
Elementy zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży 00:00:00
Trudności i potrzeby zdrowia psychicznego 00:00:00
Podstawy pracy cześć 1 – quiz podsumowujący 02:00:00
Część 2. Kompetencje psychospołeczne
Pojęcie kompetencji psychospołecznych 00:00:00
Kompetencje osobiste uczniów i uczennic: Wprowadzenie 00:00:00
Kompetencje osobiste uczniów i uczennic: Poczucie własnej wartości 00:00:00
Kompetencje osobiste uczniów i uczennic: Krytyczne myślenie 00:00:00
Kompetencje osobiste uczniów i uczennic: Wytrwałość 00:00:00
Kompetencje uczniów i uczennic – quiz 02:00:00
Kompetencje społeczne uczniów i uczennic: Wprowadzenie 00:00:00
Kompetencje społeczne uczniów i uczennic: Kompetencje komunikacyjne 00:00:00
Kompetencje społeczne uczniów i uczennic: Kreatywność 00:00:00
Część 3. Rola nauczyciela w rozwoju psychospołecznych uczniów i uczennic.
Autorytet wychowawczy nauczyciela a kompetencje psychospołeczne uczniów i uczennic 00:00:00
Procedura zachowania autorytetu – analiza sytuacji trudnej 00:00:00
Przykład idzie z góry: jakie kompetencje nauczycieli wpływają na uczniów 00:00:00
Część 4. Metody i narzędzia rozwoju kompetencji psychospołecznych
Mocne strony charakteru 00:00:00
Tworzenie mapy marzeń 00:00:00
Tworzenie mapy kosmosu 00:00:00
Case study: Moja własna ścieżka 00:00:00
Klasowa maszyna 00:00:00
Gałąź logiczna – narzędzie rozwijania myślenia krytycznego 00:00:00

Recenzje Szkolenia

5

5
6 Oceny
  • 5 6
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0
  1. Podstawy pracy ze zdrowiem psychicznym uczniów i uczennic

    5

    bardzo dobre

  2. 5

    Szkolenie pozwoliło mi ocenić własne umiejętności i wiedzę oraz wzbogacić swój warsztat pracy.

  3. Powtórki przez pagórki.

    5

    Szkolenie pt. “Podstawy pracy ze zdrowiem psychicznym uczniów i uczennic” przygotowane przez panią Aleksandrę Wzorek pozwoliło mi przypomnieć sobie podstawowe pojęcia dotyczące kompetencji psychospołecznych. Miałam czas na przemyślenie tego, co tak na prawdę jest ważne w pracy z dziećmi i młodzieżą, jaki im daję przykład i czy tworzę odpowiedni klimat do ich rozwoju.
    Myślę, że zacznę częściej wprowadzać podczas zajęć metody rozwijające myślenie krytyczne.
    Szkolenie bardzo przydatne i ciekawe.

  4. Świetne szkolenie

    5

    Bardzo cenna garść informacji przedstawiona w sposób bardzo jasny

  5. 5

    Bardzo dobrze przemyślane i przygotowane szkolenie.
    W dowolnym momencie można przerwać i później do niego wrócić.
    Dużo cennej wiedzy dla wszystkich nauczycieli i osób pracujących z dziećmi i młodzieżą. Polecam i dziękuję.

  6. Podstawy pracy ze zdrowiem psychicznym uczniów i uczennic

    5

    Merytoryczne i dobrze opracowane szkolenie. Znalazłem dużo ciekawych propozycji pomocnych w pracy.

Weź udział w szkoleniu
  • Odznaka szkolenia
  • Certyfikat szkolenia